tiistai 12. helmikuuta 2019

Tärkeimmät kappaleet minulle

Haluan kertoa teille minulle tärkeistä kappaleista. Sellaisista jotka ovat auttaneet menneisyydessä ja sellaisista jotka tänä päivänä auttavat. Olen ollut aina ihminen joka keskittyy lyriikkaan kappaleissa vahvasti ja tämän jälkeen tulee rytmi. Tämä varmaan erittäin suuri tekijä siihen, että kuuntelen esimerkiksi Palefacen musiikkia.

Kappaleita on 10 joista kerron teille ja kyllä kaikki ovat suomi hiphoppia.

1. Fintelligens- Pää pystyyn
Yläasteella ja sen jälkeen, kun oli elämässä vaikeaa tämä oli kappale jota kuuntelin jatkuvasti. Ajatuksena minulla vain oli, että kyllä tästä selvitään kunhan pidän pään pystyssä.

2. Uniikki feat. Timo Pieni Huijaus- Pohjalt
Tätäkin kuuntelin samalla kun edellistä kappaletta.

3. Mikael Gabriel - Kipua
En aikaisemmin osannut ajatella tätä kappaletta tärkeänä, mutta alun sanat osuvat ja uppoavat todella syvälle. Tästä tulikin kuunnelluin kappale kuukausiksi 2015.

4. PSRT feat. Immanuel - Meit ei kiinnosta
Sanat ovat todella voimaannuttavat omalla tavallaan. Jos jokin asia menee päin mäntyä tämän kuunneltuani jaksan taas puskea eteenpäin enkä välitä mitä muut ajattelee.

5. Cheek - Niille joil on paha olla
Toivon todella paljon,että tämä kappale olisi tullut soittolistalleni paljon aikaisemmin. Tästä olisi ollut paljon apua silloin todella synkkään aikaan.

6. Brädi feat. Toni Wirtanen - Hätähuuto
Huonoina päivinä tästä saan voimaa. Läheiset onneksi kuulevat minun hätähuutoni.

7. Jonihey feat. Eldis - Mun tapa hengittää
Hiphop on mun tapa hengittää. Aina ja ikuisesti.

8. Aste - Himalaja
Vaikeudet on tehty voitettaviksi ja unelmat saavutettaviksi.

9. Jonihey & Eldis & Huntti - Mun ei tarvii
Kappaleen nimi kertoo jo kaiken. Mun ei tarvii miellyttää ketään muuta kuin itseäni.

10. Iso H - Keskisormi
Välillä on juuri tunne,että näytän koko maailmalle keskisormea.

Eihän sitä tämän listan jälkeen tiedä jos joku teistä löysi itselleen uutta kuunneltavaa tai uuden voima kappaleen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan otetaan ruusuja sekä risuja, joten kerro rohkeasti mielipiteesti :)Kiitos kommentistasi :)